Taman Orchid

Taman Orchid
(Hari minggu kemarin my hubby bawa anak2 gi taman orchid. Itu pun aku yg paksa. Kalau tak dia akan ckp, "Tidur lagi baik. dan kita mimpi gi Taman Orchid".

Cit! Aparah ada ke patut suruh aku mimpi jek pergi sana. Aku pun buat lah muka ala2 Tapir. Oleh kerana berjaya buat muka Tapir, dia pun setujulah pergi. Terus siapkan anak2. Kamera tentu tak lupa punyer. Awal2 lgi aku dah letak depan pintu.

Dah sampai kat Taman Orchid,Terkejut katak aku pasal harga masuk baru rm1.00 je.Lah selama ni aku ingat berpuluh ringgit lah nak masuk. Best dapat jejak kaki kat sini. Tujuan utama aku nak rakam gmbr2 garden untuk masuk contest alam flora. Tapi akhrinya camera aku suami aku yg monopoli. Kang nak ambik dri dia nanti kecik hati lak.Takpelah utamakan suami dari kepentingan yg lain. kang jadi derhaka lah pulak, kena sumpah terus jadi babun sapa yg susah.

Macam mana pun aku enjoy satu kuarga.

(Beberapa gmbr Favorate aku di bwah ni yang sempat dirakam disana)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gambar bawah ni, syasya tngh penat bersandar kat tembok. Itupun tak sampai beberapa saat dia belari balik.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

0 Response to "Taman Orchid"

Catat Ulasan

Senarai Blog Saya

Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme | Blogger Templates