Kerja photography dishahalam

Gambr ini diambil oleh adik aku dan tunangnya dishahalam. Memang best tangkap gmbr pengantin yg manis ni. sentiasa melemparkan senyuman. Masa ni aku datang sekejap tengok adik2 aku buat keje photography.Pasal dorang baru try guna nikon, sbelum ni dorang pakai canon je.

Tapi oklah alhmadulillah. dorang memang nampak pro dan selesa dgn guna kamera baru ni. Bila aku tngok dorang ok. Aku lak naik ketagih nak tngkp gmbr. tp takpelah, biar dorang ambilalih lak.Dah lama aku pencen dari jadi photographer wedding ni. Hanya ambil alih mjdi photographer untuk outdoor sahaja.Pasal bab2 gmbr outdoor ni memang paling aku minat. aku tngok adik2 aku dah mula jalankan kerja mereka.Aku blah je dri situ. Tapi kesian tngok adik2 aku sampai mlm dorang tangkap gmbr. Masa ni pengantin lelaki agak lambt kedatangannya.

Keesokkannya pulak masih ada lagi sesi photography. Memang kesian tngok adik2 aku kena rush pergi shahalam balik. Bila keja dah selesai. Aku yg duk rumah ni terus megedit gmbr2 pengantin.

Sebagai tatapan, beberapa gmbr dibawah ini yg diambil untuk majlis perkahwinan di syahalam.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

0 Response to "Kerja photography dishahalam"

Catat Ulasan

Senarai Blog Saya

Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme | Blogger Templates